>RAKI MASASI PASTA

>

Rakı masası temalı pastayı ilk 3 yada 4 yıl önce hazırlamıştım.o günden beri en çok çalışılan tasarımlarımdan bir oldu.
sürekli değişti,farklı evrelerden geçti ve birçok pastacı tarafından çalışıldı 🙂
ılk hazırladığımda patentini almadığım için çok pişmanım :))

şimdi sıra Pınar hanım için hazırlanan Rakı masası pastamızda 🙂
Erkek arkadası için hazırlanan pastamız C.tesi günü arkadaşlarıyla birlikte atölyeye gelen Pınar hanım’a teslim edildi.lezzet olarakta görünüş olarakta çok beğenilmiş mutlu oldum 🙂
Pınar hanım sizinle tanışmak ve çalışmak çok keyifliydi.
selamlar ve sevgilerimle
işte bir defa daha evrim geçiren Rakı masası pastamız

2 Yanıt

  1. >işte benim güzel pastam we neslihan hanım bir kez daha ellerinize kollarınıza sağlık tek kelimeyle harikaydııı….

  2. >EN ZOR MUSTERILERIMDEN BİRİNİN BLOG SAYFAMA BÖYLE BİR YORUMDA BULUNMASI AYRICA MUTLULUK VERDİ :)) SİZİN DEMENİZLE TABIKI BEN BUNA KATILMIYORUM :))EN ÖZEL GUNUZDE,GÜZEL HATIRALARINIZDA YER ALMAKTAN MUTLULUK DUYUYORUMCOK TESEKKURLER 🙂

Yorum bırakın