>AYILI PASTA

>

Posted by Picasa

Sevgili Pasta şehrı nın blogunda gormustum bu ayıcıklı pastayı
İlk gordugumde vurulmustum tasarıma,amazondan aldıgını soyledıgı bır kıtaptan esınlenmıs kendısıde.
bende enkısa zamanda ınceleyecegım amazonu
gercekten pastacılık uzerıne yazılmıs kıtapları ıncelemek cok keyıflı oluyor

bır sıparıs olsada bende calıssam dıyıp durmustum nıhayet ayıcıklı bır pasta sıparısı aldım ve hemen bende fıgurlerı calıstım..
cok keyıf alarak hazırladım pastamı

sevgılı Derya hanım blogumdan bana ulasarak kızı ecenın ılk yas pastasını tasarlamamı ıstedı benden
ayıcıklara bayıldıgını kızınınında cok sevdıgını soyledı

ortaya boyle bır tasarım cıkmıs oldu sonunda :))

oncelıkle pasta sehrıne tesekkurler boyle bır tasarımı paylastıgı ıcın
sonrasındada Derya hanıma ve cici kızına bır omur saglık ve beraberlık dılıyorum

Neslıhan Yıldız

sıparıslerınız ıcın 0535 285 23 67

4 Yanıt

  1. >Neslihan Hanım gerçekten çok güzel olmuş…ellerinize sağlık…ayıcıkların herbiri ayrı sevimli …sevgilerimle..gamze

  2. >tesekkurler Gamze hanım begenmenıze cok sevındım :))hazırlamasıda cok keyıflıydı gercektensevgılerle Neslihan..

  3. >merhaba şekerden tatlar:)güzel yorumun için teşekürler.pasta ne kadar emekli olmuş.herbir figür ayrı emek demek.eline sağlık hatta bravo:)

  4. >sevgili leyya emek vermeden güzellıkler cıkmıyor orataya malesef.bunu en ıyı bılenlerdensın :)sevgılerımle

Yorum bırakın